[GNOME] [Fwd: Rhythmbox release this weekend]

diu abr 7 19:02:25 CEST 2013

Ep, respostes a sota

Al 06/04/2013 13:33, En/na Javi Ribera ha escrit:
> Hola,
>
> dubto en un parell de traduccions del manual d'usuari del Rhythmbox:
>
> 1. Rhythmbox Music Player -> «Reproductor de música Rhythmbox» o
> «Reproductor de Música Rhythmbox»?
> No sé si el «Reproductor de Música» es considera part del nom o només
> és descriptiu i per tant no hi va majúscula.
> Anàlogament es dóna el cas amb "GNOME Documentation Project"
Tant si és una cosa (part del nom del producte) com l'altra
(descripciu), "música" seria en minúscules, perquè ja es posa en
majúscules "Reproductor".

> 2. Play various format music files from your tagged organized Library.
> Com traduirieu "tagged organized Library"? Biblioteca organitzada amb
> etiquetes?

Em sembla correcte ("biblioteca" amb minúscules), també:
biblioteca organitzada i amb etiquetes
biblioteca organitzada i etiquetada

En anglès s'utilitzen moltes paraules amb majúscula inicial (en títols,
en noms de producte, etc.) que en català caldria escriure en minúscules.

salut
jordi s