[GNOME] SOS: Actualització de Programari (gpk-update-viewer)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll set 10 00:35:11 CEST 2012

El dg 09 de 09 de 2012 a les 16:05 +0200, en/na Jordi Serratosa va
escriure:
> Ep
> En aquest context, jo evitaria "rerefons" perquè, al cap i a la fi, es
> refereixen al sistema (l'ordinador).
> Per tant jo posaria:

Bones,

No! :) El packagekit és un programa per instal·lar aplicacions que pot
funcionar per a més d'una distribució (Fedora, Debian, Suse...) i per a
cada una d'elles hi ha un rerefons d'integració amb el packagekit (cada
distribució fa servir el seu propi sistema d'empaquetat i les eines per
gestionar-ho). Per tant sí, en aquest context té sentit parlar de
rerefons :)

> "Show the all packages menu item. This takes a long time to populate on
> most "
> "backends and is not generally required by end users."
>
> "Mostra l'element del menú «Tots els paquets». A la majoria de sistemes,
> aquest element triga força temps a omplir-se se i generalment els
> usuaris no el necessiten."
>
> Modify at will.

M'agrada llevat de dues coses, l'omple → emplena i el rerefons ja
comentat :)

Vaig a dormir i demà responc la resta :)

Salut!