[GNOME] Gimp 2.8

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
div set 7 00:03:06 CEST 2012

Les errades principalment són:
http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2012-May/009027.html
I la més important:
http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2012-August/009072.html

Però vaig començar a mirar-m'ho i tinc alguns fitxers a mitges.
Si us sembla, poso ordre (pujo fitxers) i dic el què ;)

ALBERT

El 6 de setembre de 2012 23:32, Eulˆlia Pag s Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: