[GNOME] Presentació

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu nov 18 21:53:00 CET 2012

Hola Llorenç,

Sigues benvingut. El GNOME té un període de publicació de 6 mesos i
normalment és l'últim mes quan més activitat tenim (això no vol dir que no
hi haja coses per traduir). L'última versió es va publicar fa poc i ara no
hi ha molta activitat a la llista.

Abans de comentar-te què pots fer... m'agradaria preguntar-te si estàs
interessant en traduir algun programa particular.

SAlut!

Pau

El 16 de novembre de 2012 0:53, Llorenç <llorencs a gmail.com> ha escrit: