[GNOME] Dubtes amb el Gimp

div maig 4 15:48:32 CEST 2012

Al 03/05/2012 23:23, En/na Konfrare Albert ha escrit:
> Anoto les cadenes que no sé com traduir:
>
>   * «Exercise a goat»
>   * «goat-exercise»
>
> És una conya això? M'imagino que fa referència a la cabra, símbol de
> «cabra-exercici»???? Surrealista

Molt surrealista :-)
Aquí el codi d'aquest connector:
<http://git.gnome.org/browse/gimp/tree/plug-ins/common/goat-exercise.c?h=goat-invasion>
Poca pista dóna sobre allò que fa, però això:

|   gimp_install_procedure  (PLUG_IN_PROC,
                           N_("Exercise a goat"),
                           "takes a goat for a walk",
                           "Øyvind KOlås<pippinp a gimp.org>",|

corrobora la teva proposta de "Passeja la cabra" :-D I like it.
Potser «goat-exercise» ho deixaria en anglès, però.

>   * «RGBE image *saver* (Radiance HDR format)»

> Col·lapsat (alguna idea?). Per cert, «Radiance HDR format» ho
> traduiria per «Format HDR Radiance» perquè entenc que ve d'aquí:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Radiance_%28software%29

"desador", talment inexistent però entenedor, no?

>   * «Behavior of the op»
>
> Que coi és «op»?. En altres idiomes com l'italià he vist que ho
> deixaven així, algú sap què significa? Ho deixem així. Apareix unes
> quantes vegades.

vés a saber què vol dir, però "op" em sembla bona *op*ció, perquè tant
si fa referència a *op*eració, *op*erador o quelcom semblant, en català
també ens funciona amb "op".

bona feina!
entre gimps i gaps, quina currada us esteu pegant! :-)

salut
jordi s