[GNOME] Revisió GAP

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dij maig 3 21:09:10 CEST 2012

Em sembla bé la teva proposta,
És veritat la cadena és enrevessada, per desgràcia no és l'única, tenint
en compte que els qui fan el Gimp són alemanys i francesos, més d'una
vegada tinc la sensació que algunes cadenes són traduccions literals de
l'alemany ja que la frase té una construcció molt estranya i no
s'assembla gens a l'anglès que acostumo a llegir, i llegeixo
habitualment amb anglès. O sigui que algunes traduccions poden quedar
surrealistes si no es repassen en el seu context.

Començaré a traduir aquestes 50 cadenes noves si ningú no ho ha agafat
abans.

Eu