[GNOME] Error greu

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dij mar 29 12:05:32 CEST 2012

Bé, m'he equivocat en l'explicació. No feu cas al que he dit de "se" +
"les".

Diria que el pronom feble que substitueix el Complement Indirecte si és
femení, plural i 3a persona és "els" i no "les".

Per exemple:
"Ha donat cireres a les noies"
"Els ha donat cireres"

I de les dues opcions que has posat, jo diria que la segona és la correcta.
Ja que "Aplicacions" és CI.

Però potser m'equivoco, a veure si apareix algú que ho sàpiga segur.

El 29 de març de 2012 12:01, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit: