[GNOME] Error greu

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dij mar 29 11:53:13 CEST 2012

Jo crec que és correcte. Diria que "se" + "les" es contrau "se'ls".

Per exemple: diem "Se'ls han espatllat les bicicletes, a les noies." en
lloc de "Se les han espatllat les bicicletes, a les noies".

A veure si hi ha algú que ho pugui confirmar.

El 29 de març de 2012 10:40, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit: