[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu mar 25 20:25:48 CEST 2012

El dg 25 de 03 de 2012 a les 09:57 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:
> Hola Gil,

> al 100%, el que passa es que es van afegir algunes cadenes (molt
> poques), que és el que no està revisat.
> Jo penso que aquests dos fitxers ja es poden pujar tranquil·lament, si
> vols dona-hi una ullada per si de cas (només a les noves cadenes)
> El fitxer «Gap» sé que se'l va estar mirant l'Eulàlia i no el tenia
> acabat. No estic segur de si es pot pujar.
>
> Salut!
>
> ALBERT

Bones,

Els acabo de pujar doncs (ui i plug-ins). Als dos els queden unes poques
cadenes, però això amb un moment ja ho feu vosaltres oi? ;)

Pel gap ja em direu quan està llest.

Impressionant feina!!!

Salut!

--