[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
diu mar 25 18:56:55 CEST 2012

Hola Albert,

El fitxer Gap ja el vaig pujar, vaig traduir cadenes que quedaven per
traduir i en vaig revisar altres. En un correu anterior vaig comentar
una mica les dificultats que em vaig trobar alhora de traduir el fitxer
Gap que és un editor de vídeo, bàsicament perquè no tinc el programa
instal·lat i l'edició del vídeo la toco molt poc. També vaig fer una
llista de coses que no tenia molt clares que us les vaig enviar.
Estaria bé que algú s'ho repassés. Una altra possibilitat és que un cop
estigui llest el programa, algú que treballi amb edició de vídeos s'ho miri.

salutacions

eulàlia