[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
div mar 23 15:14:57 CET 2012

Ostres Joaquim, jo ja m'hi sentia bé fent de secundari... ;-)
Gràcies per la confiança.

Ja em diràs que hauria de fer: subscriure'm a alguna llista?, permisos per
penjar fitxers a servidor softcatalà?, etc... Més que res per anar-me'n
fent la idea del que em ve a sobre.

Salut!

ALBERT

El 22 de març de 2012 10:33, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: