[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij mar 22 10:33:28 CET 2012

És bo que mirem la 2.7.5 que no hi falti res.
Per cert Albert i Eul·làlia, de cara el futur ens podem proposar diverses
coses pel Gimp:

1)  Començar a preparar la propera traducció del programa de dibuix
vectorial Inkscape, que també traduíem nosaltres i que sospito que aviat
ens tocarà una nova versió. Però així ja comencem a fer que les traduccions
del gimp i l'inkscape es comencin a semblar més.
2)  Traduir tutorials que aniran sortint al català
3)  Crear uns vídeo tutorials on aparegui la interfície en català
4)  Traduir la documentació al català http://docs.gimp.org/2.6/es/

Per altra banda jo aquest any cada vegada ho veig més complicat que pugui
continuar amb el mateix ritme d'aportacions que feia, però miraré d'ajudar
en tot el que pugui.  Si us sembla bé, Albert pren la iniciativa i agafa el
relleu de portar el projecte. Ja veus que tampoc és una feina massa
estressant, només té moments puntuals.

Salut a tothom,
Quim

El 21 de març de 2012 23:21, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: