[GNOME] Acabada la traducció de l'ajuda de gcalctool

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic gen 18 00:10:17 CET 2012

El dt 17 de 01 de 2012 a les 22:54 +0100, en/na Sergi Morraja va
escriure:
> [...]
> a http://l10n.gnome.org/vertimus/gcalctool/master/help/ca
>

> Només dubto si el següent apartat del fitxer pujat és correcte:
>

> #. Put one translator per line, in the form of NAME <EMAIL>, YEAR1,
> YEAR2
> #: C/index.page:0(None)
> msgid "translator-credits"
> msgstr ""
> "Joan Duran <jodufi a gmail.com>, 2008 \n"
> "Sergi Morraja <sergi256 a gmail.com>, 2011, 2012"
>

> He interpretat les indicacions d'aquesta pàgina sobre les cadenes
> multilínia, però no estic segur si aquest és el format que vol el

Òscar a la millor interpretació doncs ;) L'has clavada. Si has de
escriure més d'una línia les has de separar amb «\n».

Me l'apunto per revisar-la si es que ningú ho fa abans.

Salut!