[GNOME] Pujat fitxer "Interfície"? [GIMP]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim gen 3 22:08:18 CET 2012

Gràcies Eulàlia,

Ja he vist que has pujat un fitxer nou, però continuo sense veure-ho clar...
A veure si el Joaquim o algú amb més experiència pot donar-hi una ullada:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/ca

Salut!

ALBERT

El 3 de gener de 2012 19:55, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: