[GNOME] Gimp 2.8

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
div ago 24 15:26:22 CEST 2012

Gràcies Vicent,

He localitzat aquest error, i de fet, apareix dues vegades ja que
l'anterior cadena està traduïda com «Podeu utilitzar aquest diàleg per
exportar la imatge en diversos formats. Si voleu desar-la amb el format XFC
del GIMP utilitzeu Fitxer→Desa.»

Ho anoto per rectificar-ho.
Merci ;)

ALBERT

El 24 d’agost de 2012 12:13, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit: