[GNOME] GIMP: fitxer de traducció GEGL

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim abr 3 01:16:10 CEST 2012

Ah, Eulàlia!

Pel que fa al fitxer GEGL, em sembla bé! Si et cal ajuda m'ho dius ;-)

Jo miraré d'instal·lar-me el GAP i provar-hi la traducció que has fet, i a
veure si puc ajudar amb les cadenes que falta traduir.
També tornaré a posar al dia el fitxer «Connectors», hi han tornat a afegir
5 cadenes :-|

Pel que fa a fire-pattern (que ve de l'anterior fil) em sembla bé «patró de
foc», però intentaré buscar-ho en el context a veure si ho veiem més clar.

Salut!

ALBERT

El 3 d’abril de 2012 1:11, Konfrare Albert
<lakonfrariadelavila a gmail.com>ha escrit: