[GNOME] GIMP: fitxer de traducció GEGL

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim abr 3 01:11:45 CEST 2012

Hola Eulàlia,

Suposo que es tracta de crear una pàgina a la Wiki a partir de la pàgina
http://www.softcatala.cat/wiki/Gimp , per exemple, podem crear la pàgina
http://www.softcatala.cat/wiki/Gimp/Termes i aquí anar-hi introduïnt la
informació.

El fitxer .ods del glossari em sembla que no el podrem pujar directament,
haurem d'introduir els termes a l'estil wiki, amb els codis corresponents.
No ha de ser massa complicat, miraré de crear-me un usuari també a la wiki,
i si vols ens repartim la feina (començo el glossari per baix i tu per
dalt?).

Ens hi posem, salut!

ALBERT

El 2 d’abril de 2012 22:54, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: