[GNOME] Revisió del fitxer gimp-master (interfície)

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij set 15 16:57:44 CEST 2011

---------- Missatge reenviat ----------
De: Pau Iranzo <paulists a gmail.com>
Data: 14 de setembre de 2011 7:10
Assumpte: Revisió del fitxer gimp-master (interfície)
Per a: gnome-i18n a gnome.org

Hola,

He pogut revisar gairebé fins la meitat del fitxer gimp-master. La
qüestió és que requereix una molt bona repassada, no per les darreres
traduccions, sinó per errors acumulats de traduccions anteriors. Hi ha
moltes traduccions que no es corresponen amb la cadena original. També

Algú pot continuar amb la revisió? Jo tinc un parell de dies ocupat i
no puc seguir. He pujat el fitxer revisat fins a la meitat més o menys
(el putu poedit no em diu la línia on estic, si és que ho mostra
ordenat).

Salut,

Pau