[GNOME] més dubtes

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
diu set 11 22:18:17 CEST 2011

Hola,

    He mirat en el gimp 2.7 com en el 2.6, no he sabut trobar això dels
    pics en la funció de text, tampoc conec molt bé el programa i potser
    no he clicat al lloc adequat.

    A banda d'això he mirat a l'Open Office en català i en anglès, el
    que he observat és que Bullet és el nom genèric per a Pics
    independentment de la forma que tinguin, i en català està traduït
    com a Pics. Llavors hi ha diferents tipus de Bullet/Pics, que poden
    ser per exemple:

  *

    Solid small circular bullet / Pics circulars petits i plens

  *

    Solid diamond bullet/ Pics en diamants i plens

  *

    Right pointing arrow bullet filled out/ Pics en fletxa cap a la
    dreta plens

  *

    Right pointing arrow bullet / Pics en fletxa cap a la dreta

    Hi ha dos tipus de pics en fletxa, els primers semblen una fletxa i
    els segons recorden a un triangle, però l'arrow que s'ha de traduir
    no tinc clar a quin dels dos es refereix, suposo que al de forma de
    triangle si ja es va traduir així.

    Llavors m'apareix un altre dubte, el bullet com el tradueixo com a
    Pic o com a rodona?, tenint en compte la referència de l'open office
    jo em decanto per a Pic en comptes de rodona.

    Alguna idea millor?

eulàlia