[GNOME] Traduccions del GNOME 3.2 (coordinació)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim set 6 21:48:45 CEST 2011

El dg 21 de 08 de 2011 a les 17:07 +0200, en/na Gil Forcada va escriure:
> Bones,
>
> Avui m'he posat a fer unes quantes traduccions ja de cara al pròxim
> GNOME 3.2[1].
>
> He fet les traduccions següents:
> - yelp-xsl: http://l10n.gnome.org/vertimus/1190/802/50
> - totem: http://l10n.gnome.org/vertimus/122/101/50
> - seahorse: http://l10n.gnome.org/vertimus/263/231/50
> - orca: http://l10n.gnome.org/vertimus/176/154/50
>
> Si en feu la revisió creeu un nou fil si de cas a la llista de correu.
>
> De cara al dia 5 de setembre (quan hi haurà l'string freeze) estaria bé
> [...]

Recordeu de revisar tots els mòduls que creieu que podeu fer de cara al
26 de setembre. Tot el que no estigui assignat a partir del 12 de
setembre es considerarà alliberat i que qualsevol (previ avís per la
llista) el podrà agafar.

Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net