[GNOME] Traducció d'accountservice

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis set 3 23:17:27 CEST 2011

El dc 31 de 08 de 2011 a les 23:17 +0200, en/na Laura Balbastre va

> Tot just he pujat la traducció del mòdul
> accountservice http://l10n.gnome.org/vertimus/accountsservice/master/po/ca

Perfecte! A veure si durant la setmana me'l puc mirar que aquest cap de
setmana estic ajudant a fer un trasllat.

> És la meva primera traducció, així que els comentaris seran més que
> benvinguts!

Temps al temps i ja veuràs com no és tant difícil, només cal seguir la
guia d'estil i el recull de termes ;)

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net