[GNOME] Pujar fitxer po, mo

Laura Balbastre laura.balbastre.soler a gmail.com
div set 2 11:08:38 CEST 2011

Hola,

1. Authentication is required es tradueix millor per «Cal autenticació»

Vaig optar per "Autenticació necessària" ja que al recull de termes hi diu:
require, to -> requerir, necessitar. De totes maneres si s'escau millor ho
canvio.

> 2. Cal mirar d'aclarir en molts diàlegs si és l'usuari qui s'adreça a
> la màquina o a l'inrevés, ja que el temps canvia. Jo no ho acabe de
> tindre clar si és d'una forma o altra.

Jo tampoc ho tinc gaire clar qui s'adreça a qui, alguna manera de saber-ho?

Apali!