[GNOME] GIMP i la jornada de traducció

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu oct 23 09:42:15 CEST 2011

Ok, perfecte. Gràcies Joaquim.
Com ho organitzem tot això? Puc ajudar en alguna cosa?

   - Voleu que revisi l'altre meitat de Interfície o Gap?
   - Reviso amb l'arxiu de la correcció automàtica els fitxers que vaig
   traduir?

Que us sembla que hem de prioritzar?

Salut!

ALBERT

El 23 d’octubre de 2011 9:22, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: