[GNOME] GIMP - Preparat "Interfície" (revisió) i alguns dubtes i curiositats

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
div nov 11 14:45:05 CET 2011

Hola a tothom,

Ja tinc el mòdul «Interfície» preparat per pujar (faltava la revisió de la
anècdota comentar-vos que m'he trobat amb un pangram, era aquest:

#. This is a so-called pangram; it's supposed to
#. contain all characters found in the alphabet.
#: ../app/text/gimpfont.c:43
msgid ""*"Pack my box with\n"
"five dozen liquor jugs."*
msgstr ""*"Posa'm a la bossa\n"
"cinc dotzenes de licors."*

Evidentment la traducció al català no era cap pangram. He buscat a la
Viquipèdia hi ho canviat per aquest:
*
Jove xef, porti whisky amb\n
quinze glaçons d'hidrogen, coi!.*

M'ha fet gràcia i per això us ho comento ;-) A més, tant el pangram anglès
com el català van sobre begudes espirituoses XD

Passo als dubtes:

   - En l'original *#%d* --> Caldria posar *núm. %d* o bé *núm. #%d* ?
   Apareix en diversos llocs.
   - Tenia traduït *Fill by* com *Canal*, però no sé perquè i si és
   correcte. Ni en espanyol, ni en gallec, francès, brasiler... o altres
   idiomes s'han atrevit a traduir la cadena.
   - El mateix passa amb *Affect* que tinc traduït com a *Objecte* ...
   Aquestes dues traduccions m'han descol·locat 100%

Bé, ja em direu el què us sembla, i llavors ja pujaré la revisió al Damned
Lies.

Merci, i bon cap de setmana a tothom!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí de La Palma