[GNOME] GIMP i la jornada de traducció

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij nov 3 19:06:59 CET 2011

Estic revisant l'altra meitat del fitxer Interfície, vaig fent... però
encara em queda una mica.

També mentre faig la revisió vaig anotant traduccions que no són al
glossari per afegir-les-hi.

I he vist que de la primera traducció (jo vaig fer la 1a part), en fer-ne
la revisió el Pau va marcar com a dubtoses les traduccions de "Tool preset".
Jo vaig traduïr-ho com a "Valors predefinits de l'eina"... deixo una
captura dels llocs on apareix... Com ho traduiríeu?

Merci per endavant!
Salut a tothom!

ALBERT

El 25 d’octubre de 2011 15:42, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit: