[GNOME] Traducció del mòdul gsettings-desktop-schemas [cadenes ja traduïdes abans]

Joan jodufi a gmail.com
div maig 6 21:46:24 CEST 2011

El 5 de maig de 2011 7:28, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> Hola,
>
> Vaig agafa per traduir el mòdul gsettings-desktop-schemas:
> http://l10n.gnome.org/vertimus/gsettings-desktop-schemas/master/po/ca
>
> I he pogut comprovar que hi ha moltíssimes cadenes que ja s'havien traduït
> abans (ho he vist gràcies a la memòria de Softcatalà). Hi ha algunes cadenes
> noves (probablement serà un 50% que ja haurien d'estar traduïdes).
>
> La meua pregunta és:
>
> 1. Està bé així? (el fet que haja cadenes per traduir que en realitat ja es
> van traduir en algun moment passat)

El fet de que no estigui traduït però a la memòria hi hagi moltes cadenes
podria ser perquè l'origen de les cadenes fos un altre mòdul. En aquests
casos sovint passa el que comentes.

Salut,
Joan