[GNOME] Participació a la Marato de traducció del 21 de maig

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 3 07:39:29 CEST 2011

Hola,

> Jo hi seré tot el dia, així que si algú més no ho fa ja ho faré jo.
>
> Podríem aprofitar per donar un impuls a la documentació :)

Et refereixes a nosaltres o els benvinguts?

Ho dic perquè l'últim cop que vam parlar vas comentar que era millor
traduir mòduls nous.

Pots caldria afegir a la pàgina els mòduls que considerem més importants?

> Fet!

Podries fer la part de 'Procés de traducció al projecte GNOME'?

És tracta d'explicar en 30 minuts com usar el Damned Lies

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/