[GNOME] Participació a la Marato de traducció del 21 de maig

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll maig 2 22:16:10 CEST 2011

El dg 01 de 05 de 2011 a les 14:31 +0200, en/na Jordi Mas va escriure:
> [...]
> puguin iniciar la col·laboració amb algú que pot ajudar-los a resoldre
> els seus dubtes al moment."
>
> La jornada tindrà dues parts una on expliquem com traduir i l'altre on
> fem feina durant una estona amb nous col·laboradors. Llavors, un dels
> dos projectes que ens agradaria incloure és el GNOME.
>
> Ens cal:
>
> * Algú que pugui venir el dia 21 de maig, preparar una mica de
> presentació de com funciona el procés de traducció a GNOME, i bàsicament
> com es poden demanar i pujar fitxers.
>
> * Persones que puguin estar durant la jornada resolent dubtes als

Jo hi seré tot el dia, així que si algú més no ho fa ja ho faré jo.

Podríem aprofitar per donar un impuls a la documentació :)

> Per altra banda, també és un punt de trobada pels col·laboradors
> habituals per tal traduir durant estona el GNOME i donar-li així una
> empenta a la traducció actual.
>
> Si teniu pensat venir, si us plau, apunteu-vos-hi [2].

Fet!

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net