[GNOME] 1a [petita] traducció realitzada - Mòdul GIMP-Python

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij jun 9 00:23:03 CEST 2011

Hola a tots!

En primer lloc, gràcies Pau pel *feedback* ràpid i precís sobre la
traducció. Incorporaré les correccions que trobo correctes.

Respecte al tema de "Text", he vist que a la traducció anterior i havia
aquesta cadena:

#: ../plug-ins/pygimp/plug-ins/text-brush.py:86*#| msgid "Text file"*
msgid "Text"
msgstr "Fitxer de text"

No sé què significa exactament el *#| msgid* però suposo que per aquí ve la
traducció que es va fer a "Fitxer de text"

El tema de "Consola" canviar-ho a "Terminal" em sembla lògic, de totes
maneres m'agradaria poder veure el GIMP compilat per veure si en el context
refereix ben bé a això.

He intentat compilar el GIMP 2.7 però no me n'he sortit amb el "make", ja em
donava un error. O sigui que Joaquim, si em passes la versió compilada o em
dius com fer-ho serà de gran ajuda per entendre ben bé què és el que estic
traduïnt.

Bé, merci a tothom!

ALBERT

El 8 de juny de 2011 10:19, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: