[GNOME] Col·laborar en la traducció del GIMP

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis jul 23 23:59:41 CEST 2011

Bones,

Al wiki de Softcatalà n'hi ha un recull, no és exhaustiu però si que et
pot servir per veure'n uns quants.

http://www.softcatala.cat/wiki/Traducci%C3%
B3_Fitxers_PO#Eines_de_traducci.C3.B3_de_fitxers_PO

Salut!

El ds 23 de 07 de 2011 a les 21:34 +0200, en/na Eulˆlia Pags Morales va
escriure: