[GNOME] Fitxer del conduit-master per revisar

Jaume Planas jaumeplan a gmail.com
div jul 22 13:26:27 CEST 2011

Hola Joan,

Totalment d'acord amb les revisions.

Veig que cometo alguns errors induït per l'aprofitament de propostes
«fuzzy» (del glossari del GNOME i de la memòria tm-utf8.po) que em dóna
el Virtaal (i/o l'XBench). Hauré de mirar-me més de reüll aquestes
propostes i ser molt més fidel a la guia d'estil, oi?

Jaume Planas

-----Missatge original-----
De: Joan <jodufi a gmail.com>
Data: Thu, 21 Jul 2011 23:43:53 +0200

Hola Jaume,

Els meus comentaris:

#: ../conduit/dataproviders/__init__.py:9
msgid "Office"
- msgstr "Office"
+ msgstr "Oficina"

Diria que no es refereix al MS Office

#: ../conduit/modules/FacebookModule/FacebookModule.py:128
msgid "Failed to connect"
- msgstr "Error de connexió"
+ msgstr "Ha fallat la connexió"

També em semblaria bé «No s'ha pogut connectar» o «S'ha produït un error
en connectar-se», però la que proposo és igual de correcte i és més
fidel a la cadena original

#: ../conduit/modules/FacebookModule/FacebookModule.py:133
msgid "Failed to login"
- msgstr "No s'ha pogut iniciar una sessió"
+ msgstr "Ha fallat en entrar"

La resta de cadenes, login es tradueix per «entrar». N'hi ha més

#: ../conduit/modules/GConfModule/GConfModule.py:35
msgid "Gnome Terminal"
- msgstr "Terminal del Gnome"
+ msgstr "Terminal del GNOME"

GNOME sempre tot en majúscules (encara que l'original sigui incorrecte)

Molt bona feina,
Joan

El 19 de juliol de 2011 16:09, Jaume Planas <jaumeplan a gmail.com> ha
escrit:
        Hola,

        He pujat el fitxer del mòdul conduit.master per revisar. Ja em
        direu què us sembla.

        Salut,

        Jaume Planas