[GNOME] Col·laborar en la traducció del GIMP

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic jul 13 19:50:22 CEST 2011

El dc 13 de 07 de 2011 a les 15:31 +0200, en/na Eulˆlia Pags Morales va
escriure:
> Hola,
>
> M'he donat d'alta a la llista de correus GNOME per tal de col·laborar
> en la traducció del GIMP i de l'INSKAPE. Espero que m'expliqueu una
> mica com funciona l'equip i com està organitzat.

Bones Eulàlia,

Pel que fa al GIMP, les traduccions es gestionen des del web
Damned-Lies[1], així que t'haurà de registrar allà i apuntar-te al grup
de traducció al català.

Un cop fet això ja podràs anar a [2] on veuràs que hi ha tres enllaços
pel GIMP, els importants són el 1r[3] (la interfície) i el 3r[4] (la
documentació).

Tu mateixa pots agafar el fitxer que vulguis, veuràs que hi ha unes
estadístiques dels segments de text que conté cada fitxer, agafa'n un de
petit si vols per començar, per exemple la documentació dels colors
automàtics [5].

El fitxer que hauràs de traduir està en format PO [6], per l'estil de
les traduccions i com traduir tenim [7].

Per l'inkscape a veure si els qui ho porten més per mà et poden dir
alguna cosa, veig que ara es gestionen des del Launchpad. En Quim segur
que ja et posarà més al corrent.

Finalment, per QUALSEVOL dubte, tens la llista on ja has enviat aquest
correu per preguntar tot el que no entenguis (que creu-me, els primers
cops són força coses).

Així que després de tot aquest rollo... BENVINGUDA!!

Salut!

[1] http://l10n.gnome.org
[2] http://l10n.gnome.org/teams/ca
[3] http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/ui