[GNOME] Traducció de la guia d'usuari de l'Epiphany

Joan jodufi a gmail.com
dic jul 6 22:40:49 CEST 2011

Cap problema.

Com a traductor sempre tens l'última paraula, per tant, si ningú té res més
a dir-hi, envia la traducció canviant-ho a «adreça d'interès dinàmica» i ho
marco com que ja es pot pujar.

Salut,
Joan

El 6 de juliol de 2011 15:19, David Aguilera <dvd1985 a gmail.com> ha escrit: