[GNOME] gst-plugins-*

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
div gen 28 21:27:32 CET 2011

Ep Jordi!

On Sun, Jan 23, 2011 at 03:20:28PM +0100, Jordi Estrada wrote:
> He agafat els po que hi ha publicats al damned lies. El bad i l'ugly són molt petits i només quedaven un parell de cadenes per traduir a cadascun. El base i good són una mica més grans. I aquí sí hi havia força feina sobretot al good, que estava al 0%.
> Mira a veure si creus que es podria aprofitar alguna cosa de la meva traducció i sinó, tampoc no passa res.

De fet, vaig a intentar fer la tècnica del dropo. ;) Què tal si ets TU qui
agafa els fitxers del TP (i els que no vaig pujar) i mires a veure de
comparar-los i pujar-los? :P Puc assignar-te tots aquests dominis si te'n
vols encarregar tu d'ara endavant. Jo la veritat és que no tinc un gran
interès pels fitxers de gstreamer.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/