[GNOME] gst-plugins-*

Jordi Estrada Jordi.Estrada a yamaha-motor.es
diu gen 23 15:20:28 CET 2011

Hola Jordi
He agafat els po que hi ha publicats al damned lies. El bad i l'ugly són molt petits i només quedaven un parell de cadenes per traduir a cadascun. El base i good són una mica més grans. I aquí sí hi havia força feina sobretot al good, que estava al 0%.
Mira a veure si creus que es podria aprofitar alguna cosa de la meva traducció i sinó, tampoc no passa res.
Hauria d'haver avisat a aquesta llista abans de reservar els mòduls per a traduir.
Salut!

----- Missatge original -----
De: gnome-bounces a llistes.softcatala.org <gnome-bounces a llistes.softcatala.org>
Per a: gnome a llistes.softcatala.org <gnome a llistes.softcatala.org>
Enviat: Sun Jan 23 13:23:15 2011
Tema: Re: [GNOME] gst-plugins-*

Hola Jordi,

On Thu, Jan 20, 2011 at 12:01:23PM +0100, Jordi Estrada wrote:
> He traduït aquests mòduls: el base, el bo, el dolent i el lleig (sembla
> el títol d'un spaghetti western)
>
> A veure si els hi podeu donar una ullada. Gràcies.

On són? Fins on jo sé, bad, ugly i gstreamer haurien d'estar al 100%, i
ara veig que malauradament les actualitzacions per a base i good no les
vaig pujar mai. :/

Has fet alguna cosa sobre -bad, -ugly i gstreamer, que ja estaven
complets?

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/