[GNOME] Grub

mecatxis mecatxis a gmail.com
diu gen 23 13:36:57 CET 2011

Hola

Sóc el traductor del Grub

Confirmo que "mode recovery" està traduït des de la versió 20100124.

Aprofito per dir que si trobeu alguna cosa incorrecta m'ho feu saber!

Ara tinc algunes frases més pendents de traduir (versió 20110101) que
espero tenir apunt en les properes setmanes.

Fins aviat!

Al 23/01/11 12:10, En/na Gil Forcada ha escrit: