[GNOME] gnome-online-accounts

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div des 30 13:31:27 CET 2011

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> El 30 de desembre de 2011 12:56, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Ep Pau,
>
>     Estava mirant el gnome-online-accounts[1]:
>
>     En aquesta frase:
>
>     #: ../src/goabackend/__goagoogleprovider.c:427
>     msgid "Mail"
>     msgstr "Adreça electrònica"
>
>     No caldria només dir "Correu"?
>

> Potser «correu» a seques no seria el més adient. Però «correu
> electrònic» tampoc no estaria malament. De tota manera, si mirem
> [...]

Hola Pau,

La nostra primera referència hauria de ser el Recull[1], allà suggerim:

mail	correu, correu electrònic	m

Si penses que el que suggerim no és adient per a tots els contexts cal
fer la proposta corresponent a la pàgina del recull per esmenar-ho.

Jo m'inclinaria per "Correu" que és la traducció directa de "Mail" i a
més és la primera proposta del Recull.

Els meus cinc cèntims

Jordi,

[1] http://www.softcatala.org/recull.html