[GNOME] Degradats en català al GIMP! [script]

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll des 26 20:43:40 CET 2011

Hola nois,

M'he perdut en els comentaris dels últims correus, són massa tècnics.
Queda alguna cosa més per traduir o revisar?

Albert, no puc obrir el fitxer que has enviat que està en .tot, s'ha
d'obrir amb algun programa especial?