[GNOME] Degradats en català al GIMP! [script]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll des 26 11:24:43 CET 2011

Buenas,

No m'he instal·lat degradats extres, he treballat amb els que hi ha a:
http://git.gnome.org/browse/gimp/tree/data
Però reconec que he redescobert el significat d'alguns degradats gràcies a
la traducció (com els globus oculars!)

Introduiré una millora a l'*script*, que és que et farà un *backup* dels
fitxers originals a la carpeta /home/usuari/.GIMPcatala/backup, de manera
que qui vulgui podrà restaurar els fitxers originals en anglès, per si no
es queda content amb el resultat de la traducció.

Un comentari [curiós] sobre la traducció dels degradats: Haureu vist que he
seria el més coherent.
El motiu és que si executes l'script es tradueix correctament, si pel que
sigui l'executes una segona vegada, com que a «Aneurisma» hi apareix la
cadena «Aneurism»-a el que et faria l'script és canviar-te aquesta per
«Aneurismaaa» i així successivament... ;-)

Una altra limitació és que no es poden posar apòstrofs a les traduccions :-|

M'ho he mirat i ampliaré les traduccions de l'*script* a dinàmiques,
patrons i paletes; i si puc pinzells, però el Gimp treballa amb 3 tipus de
fitxers de pinzells ( http://docs.gimp.org/en/gimp-using-brushes.html ) i 2
d'ells són binaris (.gbr i .gih) i no hi tinc accés :-( (i seria horrorós
tenir-ne alguns traduïts i alguns no) --> S'accepten idees i adjunto un
parell de fitxers de pinzells de mostra.

Per passar l'script a Windows o Mac, no en tinc ni idea. Suposo que
treballant amb l'script original i canviant les comandes per les de Windows
pot ser fàcil fer un .bat; jo això ja no ser fer-ho ;-)

Ah, un dubte!
Els arxius data (gradients, brushes, etc) del Gimp s'instal·len sempre a
/usr/share/gimp/2.0? O hi ha distros que per defecte ho copien a algun
altra fitxer?
Ho dic perquè si fos el cas no costaria res que a l'inici et preguntes la
distro amb que treballes i en funció d'això t'assignés un o altre $DIR_GIMP

Salut!

ALBERT

El 26 de desembre de 2011 9:32, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: