[GNOME] Degradats en català al GIMP! [script]

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dll des 26 09:32:09 CET 2011

Que maco! L'he provat i funciona bé.
A més a més he vist que la llista de degradats que té és més extensa que
els degradats que venen amb el gimp-2.7, suposo que t'has instal·lat el
paquet de degradats extres

Això funciona bé en Linux, suposo que en Mac també funcionarà. No sé si
algú ho pot provar. Per windows podem fer diverses coses o convertim el
bash en un bat de windows i afegim al paquet catalanitzador el sed.exe per
a windows  o bé cal programar-ho tot de nou.

Quim

El 25 de desembre de 2011 23:21, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit: