[GNOME] gimp-gap - master

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dll des 26 09:17:47 CET 2011

Hola,

El gimp gap és un connector que converteix el gimp en un editor de vídeo.
Es pot començar a traduir quan es vulgui, però no cal tenir-lo enllestit
pel mateix dia del gimp 2.8.

Per altra banda el gimp té molts d'altres connectors i funcions extres que
també es poden traduir, només que el gimp-gap és oficial i altres no.

Per exemple  a  http://registry.gimp.org  hi ha la llista de connectors i
funcions extres. I si mirem la funció extra "Save for web" (
http://registry.gimp.org/node/33) veurem que en Vicent Cubells el 25 de
maig del 2009 va afegir un comentari amb la traducció al català. Per
traduir-lo va a anar on li van dir que hi havia el codi font. En aquest cas
al github (https://github.com/auris/gimp-save-for-web/tree/master/po)

Quim

L'Albert ha escrit:

Em temo que està abandonat... ens hi haurem de posar!
Jo em sembla que no hi he fet res, vaig fer la reserva de traducció ahir
per error :-(

Salut!

ALBERT

El 24 de desembre de 2011 19:04, <noreply a gnome.org> ha escrit:
Hola,

S'ha escrit un comentari nou a gimp-gap - master - po (Català).
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-gap/master/po/ca

Com està aquest fitxer? Ja es pot pujar o encara s'hi ha de treballar?

Gil Forcada