[GNOME] Vídeos del GIMP revisats, ara introduir els canvis

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
div des 23 10:48:11 CET 2011

Hola Joaquim,

Vaja... ara que semblava que ja estàvem... (no hi haurà GIMP nou per Nadal,
haurem d'esperar als Reis) ;-)
T'envio els fitxers PO ja acabats! (no he modificat res des del darrer
correu en què comentava dubtes i cadenes en anglès). Falta el fitxer «Tips»
que no te l'envio perquè l'estava modificant l'Eulàlia.

Millor si afegeixes tu les cadenes noves, ho tens més per la mà, merci.

Salut! Ja farem

ALBERT

El 23 de desembre de 2011 10:01, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: