[GNOME] Repàs dels vídeos ja revisats del GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij des 22 00:23:31 CET 2011

Em penso que ara, ja tenim tots els vídeos revisats!

Estic d'acord amb pràcticament tots els comentaris de l'Eulàlia (bona
feina, i bon ull!), només un parell de dubtes:

   - El primer és referent a:

En el vídeo 13 hi ha una finestra, el final de la frase que posa
> ....., *com si s'humitegés amb gotes aigua*, potser hauria de ser *amb
> gotes d'aigua.*

Aquí jo estic d'acord en què és una mica rebuscada la frase, però potser
retallaria per una altra banda i deixaria només el ,* com si s'humitegés.*
La icona és una gota d'aigua, però sona estrany dir que és un* pinzell amb
gotes d'aigua, *per mi el més important és l'efecte i aquest és d'humitejar.
A veure què us sembla ;-)

   - L'altre dubte és amb el tema de *BLOCAR o BLOQUEJAR*, el recull de
   termes els dóna els dos per bons... Algú sap si hi ha alguna preferència a
   Softcatalà? A mi m'agrada més BLOCAR.

*Revisió dels dos darrers vídeos que quedaven per revisar:*

   - *Vídeo 24:*

   *nova a partir del què es veu», hi cap i és més explicatiu. 6'04''
   un quadre d'ajuda que diu «Sostreu el canal alfa de la capa [...]
   Drecera:Ctrl+Alt-Feu clic [...]», caldria un *espai entre Drecera: i Ctrl
   *. 8'09''

   - *Vídeo 25:*

   - Res a comentar, tot correcte ;-)

Salut!

ALBERT
El 20 de desembre de 2011 16:32, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: