[GNOME] Revisió de vídeos GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
div des 16 20:24:06 CET 2011

Hola Eulàlia,

En l'últim vídeo, hi ha dos noms que estan enganxats a l'adjectiu:

> *Conceptesbàsics *i *objectessimples *

No tinc dubte de què això és una equivocació, el típic teclat que fa el
tonto o li fallen les piles... jo amb un tenia problemes amb la barra
espaiadora i era desesperant ;-)

ALBERT

El 16 de desembre de 2011 13:23, Eulˆlia Pag s Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: