[GNOME] Revisió de vídeos GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic des 14 21:58:24 CET 2011

Més revisions:

   - *Vídeo 34:*
   http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-video.34.ogv

   - El 2n consell del vídeo diu «Podeu realitzar moltes operacions de capa
   anant al diàleg de capes i *clicant* amb el botó dret a l'etiqueta de la
   - Hi ha un consell que comença amb «Si teniu una selecció flotant, abans
   d'*operarar* amb la imatge cal ancorar-la, [...]», evidentment és *operar
   * amb la imatge. 0'18''
   - El consell que comença amb «Podeu utilitzar quadrats o cercles simples
   utilitzant [...] selecció actua*l.S*i voleu dibuixar figures [...]», hi
   falta un espai després del punt. 0'21''
   - Alguns errors al consell «Podeu utilitzar les eines de pintura *per a
   canviar* la [...]. *Cliqueu* el botó [...] pintant la imatge i
*cliqueu*el botó de nou
   *per a tornar-la* a convertir en una selecció normal». S'ha de canviar
   per: *per canviar*, *feu clic*, *feu clic* i *per tornar-la*. 0'25''
   - Al següent també, comença amb «Podeu desar una selecció en un canal
   [...] diàleg de canals *per a commutar* la visibilitat d'aquest nou
   - Al 0'27'' tornar a sortir un *per a + infinitiu*...

Em sembla que no continuo, només vaig pels primers 27 segons... a quin
fitxer estan els consells del GIMP? Em sembla que és millor que revisem
primer aquest fitxer, perquè en aquest cas revisar amb el vídeo és una
matada i sembla que hi ha força coses a revisar ;-)

   - *Vídeo 35 :*
   http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-video.35.ogv

   - 404 Not Found

Bueno, per avui pleguem!!

Eul·làlia, com vas? Si vols diga'm quins vídeos t'agafes i així ja no els
faig jo, jo segurament fins dilluns que ve no pugui tornar a posar-m'hi en
serio.

I si hi ha algú més que pugui donar un cop de mà, benvingut sigui!

Ara em sembla que poden donar-se per revisats (que no rectificats els
fitxers PO) els vídeos:

   - Del 9 al 12
   - Del 27 al 34 (el 35 no existeix)

Bona nit!

ALBERT

El 14 de desembre de 2011 20:20, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit: