[GNOME] Revisió de vídeos GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic des 14 16:41:52 CET 2011

Més revisions:

   - *Vídeo 30 :*
   http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-video.30.ogv

   - A «Filtres > Decora > Arrodoneix les vores...» en el quadre d'ajuda hi
   diu: «Arrodoneix les vores *d'una* imatge i opcionalment afegeix una *
   ombra-caiguda* i un fons», sota el meu criteri hi posaria: «Arrodoneix
   les vores *de la* imatge i opcionalment afegeix una *ombra caiguda* i un
   fons» (00'06'')
   - Al plafó també apareix *ombra-caiguda* que canviaria per *ombra
   caiguda *(00'07'')
   d'«E*mm*arca» ! (1'02'') També al títol del panell.
   - Al menú que apareix a «Filtres > Decora» jo enlloc d'«Estergit
*C*romat...»
   posaria «Estergit *e*sculpit...». I ja he vist que el Joaquim al final
   ha desistit de posar en acció aquestes funcions XD
   - *IMPORTANT!* El quadre d'ajuda de «Filtres > Decora > Estergit
   Esculpit...» està completament en anglès! (1'44'')
   - Potser és una parida però al menú «Filtres > Decora» totes les opcions
   acaben amb tres punts suspensius excepte «Rajola de mosaic» (¿?), jo
   proposo posar «Rajola de mosaic*...*» (6'26'')

   - *Vídeo 31 : *
   http://gent.softcatala.org/joaquimperez/gimp/gimp-video.31.ogv

   - Vaja! 0'08'' ;-)
   que quan l'obres com a títol del plafó hi té «Color sòlid» que és una altra
   opció del mateix menú (de fet, els plafons semblen idèntics) 0'05'' ?:-|
   - A «Filtres > Compon > Natura > Flama», quan s'edita hi ha un llistat
   llarguíssim de formes de crear el fractal («Variació»), una d'elles es diu
*«Julià»*¿? La veritat és que no sé ben bé a què es refereix 2'01'' :(
   - A «Filtres > Compon > Patró > Explorador CML» no veig clar que a
   desplaçat», o *posaria als dos llocs sin^p o sinus de ^p*. (4'31'').
   - A «Filtres > Compon > Patró > Tauler d'escacs» al quadre d'ajuda hi
   diu «Crea un patró estil taulell d'escacs», s'hauria de canviar *
   - Al panell que s'obre a «Filtres > Compon > Patró > Tauler d'escacs» hi
   ha l'opció que en la cadena original hi deia «Psychobilly» i que abans
   a un trastorn mental i no adequar-se a la traducció (ja que «Psychobilly»
   és un gènere musical), vaig decidir deixar-ho com *«Psychobilly»*. Ara
   en el programa i en el context ho veig estranyíssim, la funció que té és
   crear un tauler d'escacs força psicodèlic, o sigui que continuo pensant que
   «Psicòtic» no és una traducció adequada però potser sí que podrien ser-ho
   botó. També hi diu *«Opcions d'eina»*, no sé si seria millor «Opcions de
   l'eina» 13'23''

Anem fent, salut!

ALBERT

El 14 de desembre de 2011 11:25, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit: