[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic des 7 13:54:42 CET 2011

Hola a tothom!

> Però des del gimp hi ha una opció per importar fitxers degradats, tipus
de lletra, > ..., de manera que sempre podem distribuir un paquet amb els
fitxers "gradient" > en català. I explicar com es fa per importar.

Em sembla correcte, i relativament senzill de fer. Si voleu me n'encarrego,
però la gràcia seria fer-ho amb els fitxers del 2.8... sabeu on puc
trobar-los?

> Amb el tema dels scripts, cal anar en compte, perquè qualsevol programet
que  > fem, que sigui automàtic, si després deixa de funcionar res, ens
donaran les      > culpes. Però es pot provar, no sembla gaire difícil.

Tens raó, sembla fàcil però és arriscat i tenim més probabilitats de
"quedar malament" que altra cosa. Millor importar fitxers.

> El que hauríem de fer és informar a la gent del Gimp que això no està
posat en  > format per a poder traduir-ho

També d'acord. Estaria bé que sabessin que ens trobem amb això.

Salut a tothom! Ah! Si us sembla bé, revisaré els vídeos 13-15.
;-)

ALBERT

El 7 de desembre de 2011 8:36, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: