[GNOME] temps per acabar el GIMP 2.8

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim des 6 10:38:59 CET 2011

D'acord!

A mi el tema quedar a BCN m'és una mica complicat...
Potser estaria bé revisar aquests vídeos i quedar al xat per comentar-ho.

Si es decidís trobar-nos presencialment a veure si m'ho puc combinar.

Salut ;-)

ALBERT

El 5 de desembre de 2011 22:59, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: