[GNOME] [Fwd: GIMP 2.8 release approaching]

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic ago 31 07:09:42 CEST 2011

Hola,

Vos pareix bé si quedem demà dijous a les 22.30h a l'irc de Softcatalà
per acabar amb la traducció del Gimp?

Per accedir-hi, podeu fer servir mibbit. Només cal anar a aquesta adreça:
http://chat.mibbit.com/?server=irc.gimp.org&channel=%23softcatala

Trieu el nick i ja sereu a dins. Des d'allà podem xarrar tots.

Com ho veieu? He posat en còpia expressament a l'Àlex Castan i al
Lluc, perquè no han comentat res en els mails anteriors i tenen
assignats dos mòduls.

Ja dieu!

Salut,

Pau

El 29 d’agost de 2011 22:41, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com> ha escrit: