[GNOME] [Fwd: GIMP 2.8 release approaching]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu ago 28 17:39:23 CEST 2011

Hola a tothom, jo ja tinc el mòdul "Connectors" traduït al 100%, però ara
l'estava revisant cadena a cadena. Vaig més o menys per la meitat.

En principi no cal patir per a aquest mòdul, demà o dimarts espero penjar-lo
al DL.

Si en Pau ha agafat el mòdul gimp-gap, entenc que tots els mòduls estan en
marxa.
Estaria bé saber els que "s'estan traduïnt" en quin punt estan i si cal
ajuda.

Ja direu.
Salut!

ALBERT

El 27 d’agost de 2011 22:21, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: